بازدید اعضای فراکسیون قرآن مجلس از نمایشگاه بین‌المللی قرآن

عصر نمایشگاه- سخنگوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس برگزاری نمایشگاه قرآن را مثبت و تحول‌آفرین دانست و بر ارتقای جایگاه کیفی و توسعه کمی آن تاکید کرد.

بازدید اعضای فراکسیون قرآن مجلس از نمایشگاه بین‌المللی قرآن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خانه ملت ، احد آزادی‌خواه با بیان اینکه نمایشگاه قرآن طی سال‌های برگزاری خود فراز و فرودهای بسیاری داشته است، گفت: اصل وجود نمایشگاه قرآن امر ضروری بوده و توانسته تأثیرات و تحولات خوبی را در کشور ایجاد کند.

    نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف مهم ارتقای جایگاه کیفی نمایشگاه و توسعه کمی در شهرهای بزرگ و مورد تقاضاست ضمن آنکه بهترین زمان برای برپایی نمایشگاه قرآن نیز ماه رمضان مصادف با بهار قرآنی است.

    وی در ادامه افزود: آثار عرضه شده در نمایشگاه قرآن بسیار خوب و جامع است اما باید تبلیغات گسترده‌تر و اطلاع‌رسانی برای مردم از طریق رسانه‌ها، نشریات جمعی و فضای مجازی بیشتر صورت بگیرد.

    سخنگوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس با بیان اینکه می‌توان کیفیت بیشتری به نمایشگاه قرآن بخشید، اظهار داشت:  حضور چهره‌های نخبه قرآنی و فرهنگی، قرا، مفسران، خانواده‌های قرآنی می‌تواند اثربخش باشد و در کنار آن توسعه کمی نمایشگاه‌های قرآن در استان‌های متقاضی بسیار مهم بوده اگرچه در حال انجام است.

    آزادی‌خواه پیشنهاد داد تمام ایام ماه رمضان نمایشگاه قرآن برپا باشد تا با اجرای درست مسئولیت‌های تعیین شده از سوی این نمایشگاه شاهد یک بهار قرآنی باشیم.

    نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نمایشگاه قرآن بسیار مثبت و تحول‌آفرین است اما کار نمایشگاهی به معنای اثرگذاری طی همان دوره نمایش است لذا می‌توان با انجام اقداماتی تأثیرات نمایشگاه قرآنی را تا سال آینده در کشور ماندگار کرد.

    وی با اشاره به اینکه می‌توان نمایشگاه را به صورت ادواری در کل کشور برگزار کرد، گفت: اصل برگزاری نمایشگاه قرآن بهتر است در ماه رمضان و پایتخت باشد اما براساس تقاضاهای دانشگاه‌های علوم قرآنی، شهرهای قرآنی مانند زنجان و قم یا دانشگاه‌های دولتی علاقمند به برگزاری این نمایشگاه در طول سال هم می‌توان نمایشگاه قرآن را برگزار کرد.

    سخنگوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز خاطرنشان کرد: برخی اعضای فراکسیون از نمایشگاه قرآن امسال بازدید کرده‌اند اما بر اساس توافقات قرار است، طی هفته آینده اعضای فراکسیون بازدیدی را از نمایشگاه قرآن داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت