در حمایت از بیماران پروانه‌ای:

نمایشگاه قلب پروانه در همدان گشایش می‌یابد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه قلب پروانه به منظور حمایت از ۲۷ بیمار پروانه ای استان در همدان گشایش می‌یابد.

نمایشگاه قلب پروانه در همدان گشایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صبح الوند, در حالی‌که در روزهای پایانی سال به سر می‌بریم و عموم مردم در تکاپوی خریدهای آخر سال و مهیا شدن برای سال جدید قرار دارند، اما هستند انسان‌های بزرگی که حتی در این ایام هم دست از کمک به هم نوعان خود نکشیده و این روزها را فرصت مناسبی برای یاری‌رسانی به نیازمندان و بیماران دانسته و درصدد برداشتن قدمی هرچند کوتاه برای حمایت و خشنودی از آنانند.

    نمایشگاه " قلب پروانه"  از جمله مهترین این اتفاقات است که با هدف حمایت از بیماران پروانه‌ای استان و به همت یکی از مربیان هنرمند و خیّر همدانی و با همکاری دبستان غیر دولتی عطار از 21 تا 24 اسفندماه در همدان برگزار می‌شود.

    این نمایشگاه به مدت 4 روز  و زیر نظر خانم سارا بیات ( مربی خلاق هنری همدان) دایر شده و عواید حاصل از فروش آثار و تابلوهای نقاشی ارائه شده صرفاَ صرف هزینه‌های درمانی بیماران پروانه ای همدان خواهد شد.

    در همین رابطه سارا بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما هدف از برپایی این نمایشگاه را برگزاری مراسم گلریزان برای کودکان و بیماران پروانه‌ای همدان عنوان نموده و اظهارکرد: از آنجا که بچه‌های دچار بیماری پروانه ای، هیچ حمایت کننده‌ای در همدان ندارند، امیدواریم که این اتفاق باعث حضور و حمایت‌های مادی و معنوی همه اقشار مردم و مسوولان برای آنها باشد.

    وی گفت: حدود 27 بیمار پروانه‌ای در استان همدان وجود دارد که بسیاری از آنها باوجود تحمل درد فراوان، به دلیل مشکلات مالی، قادر به تامین جزئی‌ترین داروهای خود نبوده بطوری‌که برخی از آنها حتی دست و پاهای خویش را با روزنامه های باطله پانسمان می‌کنند.

    بیات با بیان اینکه  ایده برگزاری این نمایشگاه کاملاَ اتفاقی و از پرواز یک پروانه در ‌کلاس درسم، شکل گرفت، افزود: به همین منظور و در ابتدا توانستیم از محل فروش تابلوهای نقاشی که توسط دانش آموزان مدرسه عطار، خلق شده بود و عموماَ هم توسط والدین آنها خریداری شد، مبلغی تهیه کرده و آن‌را جهت کمک به بیماران پروانه‌ای در اختیار انجمن اولیا و مربیان مدرسه قرار دهیم و از این طریق همه دانش‌آموزان مدرسه در این امر خیر شرکت کنند.

    این مربی نقاشی خوش ذوق ادامه داد: در ادامه هم  با رایزنی های صورت گرفته برخی از ارگان‌ها از جمله مجمع خیرین سلامت و یا مدرسه عطار مبالغی را اهدا کرده و یا دوستان هنرمند و نویسنده دیگری هم، آمادگی خود را برای فروش آثارشان به نفع این بیماران (در حین برگزاری این نمایشگاه اعلام کرده اند)، اما قطعاَ برای رسیدن به اهداف مذکور نیازمند یار سبز همشهریان عزیز و افراد خیّر هستیم تا بتوانند با کمک های خود یاری رسان این بچه ها باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت