مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان خبر داد

راه یافتن پنج نمایشگاه«مدرسه انقلاب»گیلان به مرحله کشوری

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از اعلام نتایج داوری چهارمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در این استان خبر داد وگفت: پنج نمایشگاه«مدرسه انقلاب»گیلان به مرحله کشوری راه یافتند.

راه یافتن پنج نمایشگاه«مدرسه انقلاب»گیلان به مرحله کشوری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ،مهیار فتحی پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: معلم تربیت کننده دانش آموزان و نسل های ارزشمند هستند.

    وی با اشاره به اینکه هرساله نمایشگاهی تحت عنوان«مدرسه انقلاب» همزمان با دهه فجر با حضور و فعالیت دانش آموزان عضو اتحادیه برگزار می شود، گفت: منتخبان چهارمین دوره این نمایشگاه در سال تحصیلی 95-94 و در دو بخش شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها به تفکیک پسر و دختر اعلام شد.

    فتحی پور با بیان اینکه چهارمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب پس از مرحله داوری و ارزیابی در استان گیلان به کار خود پایان داد و منتخبین راه یافته به مرحله کشوری معرفی شدند، افزود: پس از بررسی آثار رسیده از شهرستان‎های استان و داوری و ارزیابی، از مرکز استان انجمن اسلامی دبیرستان ملاصدرا و در شهرستان‌های استان، انجمن اسلامی دبیرستان امام علی(ع)  آستارا منتخب مدارس پسران اعلام شدند.

    وی تصریح کرد: همچنین منتخب مدارس دخترانه از مرکز استان، انجمن اسلامی دبیرستان توحید و از شهرستان‌های استان، انجمن‌های اسلامی دبیرستان‌های آیت‌الله طالقانی آستارا و حضرت زینب(س) تالش به صورت مشترک معرفی شدند.

    فتحی پور یادآور شد: چهارمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب با سه محور دیروز ما(زمان قبل از انقلاب)، امروز ما(دوران پس از انقلاب) و فردای ما(جامعه مهدویت) در ایام الله دهه فجر سال گذشته در بیش از 70 مدرسه استان برگزار شده بود.

    وی در ادامه با مهم شمردن برنامه های هفته معلم برای ارج گذاشتن به مقام ارزشمند آنان، گفت: تقدیر مسئولین انجمن اسلامی مدارس سراسر استان گیلان از مربیان قرارگاه‌های دانش آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از طریق پرتابل اتحادیه انجمن های اسلامی گیلان، برگزاری هر هفته «صبحانه با طعم کتاب» با معرفی یک کتاب مختص دانش آموزان، تقدیر از والدین معلمی که دانش آموزانشان عضو اتحادیه  هستند و نیز فراخوان مسابقه عکس و اجرای طرح«برپا به احترام معلمت»از دیگر برنامه‌های هفته معلم در این استان است که با هدف یادآوری و بازخوانی حقوق معلم، تکریم و تعظیم مقام علم و معلم در بین دانش آموزان برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت