در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود

دعوت وزیر اسبق ارشاد از مدیران فرهنگی برای بازدید از نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران در حالی برگزار می‌شود که وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی از ضرورت بازدید مدیران فرهنگی از این نمایشگاه سخن گفت.

دعوت وزیر اسبق ارشاد از مدیران فرهنگی برای بازدید از نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، در نمایشگاه فرهنگ و هنر برنامه‌های زیادی برای شهروندان تهرانی اجرا خواهد شد.

    بر این اساس کارگاه سبک زندگی، کارگاه نمایش خلاق، کارگاه گردشگری، کارگاه قرآنی، کارگاه بازاریابی در اینستاگرام و کارگاه از رؤیا تا اختراع کارگاه‌هایی هستند که روز جمعه با حضور کارشناسان و برای استفاده علاقه‌مندان تشکیل شدند .

    در بخش صحنه‌ای هم برنامه‌های زیادی به روی صحنه رفت؛ برنامه‌هایی همچون اجرای مسابقه توسط مجری، گروه موسیقی سنتی و گروه سرود که توسط مناطق 7،  11،  5،  15 و 18 انجام شد. 

    مراسم رونمایی از باشگاه مخاطبان منطقه 5، کتاب «نذر شعر»، سند راهبردی منطقه 18، کتاب «72 بازی ایرانی» و کتاب «لذت مطالعه» دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه هستند. 

    محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران گفت: برگزاری این نمایشگاه در بدو امر به درد فعالان فرهنگی می‌خورد چون زایش فرهنگی و طرح‌ها و ایده‌ها از این اقدام سخت‌ترین کار است. اثر برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست کمک می‌کند که این زایش در ذهن و دل آدم‌ها با آسودگی بیشتری اتفاق بیافتد. از تجربیاتی از این دست می‌توان برای اهالی شهر بسیار بهره برد.

    وزیر ارشاد اسبق در اشاره به اطلاع رسانی بیشتر این نمایشگاه بیان کرد: بازدید از این نمایشگاه در درجه اول برای مدیران فرهنگی ضروری است و ای کاش با برنامه‌ای مشخص فراخوان داده شود تا مدیران فرهنگی بدانند که چنین اتفاقی برای آن‌ها طراحی شده و بعد از آن برای عامه مردم نیز مفید است. مدیران باید خودشان را به این نمایشگاه برسانند و از ان بهره ببرند.

    صفار هرندی درباره ارزیابی از نمایشگاه گفت:  باید بازخورد عملکرد را به مخاطب منتقل کنیم که کاری که انجام شده است چه نتایجی را در بر داشته است. باید تدابیری شود که سود حاصل از برگزاری برنامه‌ها مشخص شود و یک مدیر وقتی بر سر کار می‌آید راحت‌تر تصمیم بگیرد که چه کاری را انجام دهد و چه کاری را کنار بگذارد و آسیب‌های هر فعالیت هم راحت‌تر شناسایی شود.

    نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران با برنامه‌های متنوع تا 3 خرداد در پردیس سینمایی ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای نیایش برپاست و علاقه‌مندان می توانند برای استفاده از نمایشگاه به این مکان مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت