رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد

ارائه کتاب‌های آموزشی قرآن به کودکان در نمایشگاه قرآن مشهد

عصر نمایشگاه- رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه آثار حاضر در نمایشگاه قرآن و عترت، محتوایی آموزشی ارائه شده توسط خود سازمان است، گفت: شش جلد کتاب در حوزه آموزش قرآن به کودکان در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

ارائه کتاب‌های آموزشی قرآن به کودکان در نمایشگاه قرآن مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، مهدی رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حضور این سازمان در نمایشگاه قرآن و عترت امسال مشهد را در قیاس با سال‌های گذشته، متفاوت اعلام کرد.

    رمضانی ادامه داد: سال گذشته مؤسسات از طرف سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب و در نمایشگاه حضور پیدا می‌کردند اما سیاست امسال بر ارائه توانمندی‌های مؤسسات قرآنی وابسته به این سازمان در نمایشگاه متمرکز است تا مؤسسات با نمایش توانمندی‌های قرآنی خود مورد حمایت سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرتد.

    وی با بیان اینکه فراخوان این سیاست، توسط گروه مؤسسات در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته است، گفت: هر یک از مؤسسات زیرنظر سازمان می‌توانند برای معرفی مؤسسه خود غرفه داشته باشند و در صورت تولید محصول، محصولاتشان را ارائه دهند.
    رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه افزود: در این غرفه‌ها برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن جهت تشویق کودکان، جوانان و نوجوان برنامه‌ریزی شده است.

    وی با اشاره به فعالیت غرفه سازمان تبلیغات اسلامی استان در راستای شعار سال، ابراز کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی 100 راهکار از بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توسط سازمان به صورت جزوه گردآوری شده است که به بازدیدکنندگان این غرفه اهدا خواهد شد.

    رمضانی از اجرای طرح ویژه نور باران در غرفه این سازمان، خبر داد و افزود: این طرح که چندین سال در حال برگزاری است، امسال نیز  به همت خیران در  نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد صورت می‌گیرد.

    وی اضافه کرد: طی اجرای طرح ویژه نورباران، قرآن‌های قدیمی و فرسوده با قرآن‌های جدید معاوضه می‌شود و افراد با تحویل این قرآن‌ها جلد جدید قرآن کریم دریافت کنند.

    رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه آثار حاضر در نمایشگاه قرآن و عترت و محتوای آموزشی ارائه شده توسط خود سازمان است، گفت: شش جلد کتاب در حوزه آموزش قرآن به کودکان در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

    وی همچنین ارائه سرفصل‌های آموزشی دوره‌های تخصصی همچون تربیت‌معلم و آموزش‌یار و بسته‌های آموزشی حافظان قرآن کریم را از دیگر مواردی عنوان کرد که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت