مسؤول اجرایی نمایشگاه شب‌های آسمانی تیران خبر داد

برگزاری نمایشگاه «شب‌های آسمانی» در تیران

عصر نمایشگاه- مسؤول اجرایی نمایشگاه شب‌های آسمانی تیران گفت: فضای معنوی حاکم بر ماه مبارک رمضان و همچنین تقاضای مردم نسبت به مسائل دینی و مذهبی به خصوص جوانان، سبب شد از دو سال گذشته برنامه‌ «شب‌های آسمانی» در نظر گرفته شود.

برگزاری نمایشگاه «شب‌های آسمانی» در تیران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نمایشگاه فرهنگی مذهبی شب‌های آسمانی همزمان با ماه پر فیض و برکت رمضان در کنار قبور شهدای گمنام در شهر تیران آغاز به کار کرد.

    حجت‌الاسلام اسماعیل دادخواه مسؤول اجرایی این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه فرهنگی مذهبی شب‌های آسمانی همزمان با ماه پر فیض و برکت رمضان با حضور کارشناسان روحانی از حوزه علمیه قم و تیران در کنار قبور شهدای گمنام در شهر تیران برگزار شد.

    وی بیان کرد: فضای معنوی حاکم بر ماه مبارک رمضان و همچنین تقاضای مردم نسبت به مسائل دینی و مذهبی به خصوص جوانان، سبب شد از دو سال گذشته برنامه‌هایی مناسب با نیاز مردم شهرستان توسط بعضی از روحانیون و طلبه‌ها به صورت جهادی در نظر گرفته شود.

    مسؤول اجرایی نمایشگاه شب‌های آسمانی شهرستان تیران در ادامه عنوان کرد: از اهداف برپایی این نمایشگاه انس و الفت بیشتر مردم با روحانیت و جامعه طلبگی و همچنین ایجاد روش‌های نوین تبلیغی متمایز از روش‌های سنتی تبلیغی در گذشته بود.

    وی خاطر نشان کرد: غرفه‌های این نمایشگاه شامل مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره اشتغال برای جوانان، غرفه طب اسلامی، غرفه مخصوص کودکان و نوجوانان و همچنین غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی است.

    دادخواه در پایان یادآور شد: این نمایشگاه در شب‌های ماه مبارک رمضان هر شب به غیر از شب‌های قدر از ساعت 21.30 الی 23.30 در اختیار عموم بازدید کنندگان قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت