مدیر بخش فروش کتاب نمایشگاه قرآن بیان کرد

تمهیدات ارشاد برای جلوگیری از عرضه قرآن‌های مغلوط در نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- مدیر بخش فروش کتاب نمایشگاه قرآن با اشاره به تمهیدات ارشاد برای جلوگیری از عرضه قرآن‌های مغلوط در این نمایشگاه، گفت: امسال نظارت در بخش فروش نمایشگاه قرآن را جدی‌تر پیگیری کردیم.

تمهیدات ارشاد برای جلوگیری از عرضه قرآن‌های مغلوط در نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24 خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) با شعار «به سوی فهم قرآن» آغاز به کار کرد.

    در ابن دوره از نمایشگاه بخش فروش کتاب یکی از بخش هایی بود که مورد استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت. در بخش فروش کتاب هر ساله شاهد عرضه قرآن‌های مغلوط یا بدون مجوز هستیم که تیم ارزیابی سازمان دارالقرآن پس از ارزیابی از قرآن‌های موجود در نمایشگاه گزارشی تهیه و به مسئولان وزارت ارشاد می‌دهد.

    امسال تیم ارزیابی از قرآن‌های عرضه شده در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن هیچ گزارشی مبنی بر عرضه قرآن های مغلوط ارائه ندادند. بر همین اساس رجبعلی سالاریان مدیر بخش فروش کتاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با تقدیر از تلاش سازمان دارالقرآن برای جلوگیری از تخلفات ناشران در نمایشگاه، اظهار داشت: یکی از مسکلاتی که از دو سال گذشته بیشتر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خودنمایی می‌کرد وجود قرآن‌های بدون مجوز و مغلوط بود به طوری که حتی سال گذشته چندین ناشر متخلف معرفی شدند.

    وی با بیان اینکه امسال ما برای عدم تکرار این تخلفات جلسات متعددی با مسئولان سازمان دارالقرآن برگزار کردیم، افزود: پیشنهاداتی برای عدم عرضه قرآن‌های غیرمجاز در نمایشگاه ارائه شد و ما هم از راه‌های مختلف به ناشران متذکر شدیم که در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد جدی خواهیم کرد. همچنین از برخی ناشران خواستیم تا قرآن‌هایی که قرار است در نمایشگاه عرضه کنند را مورد ارزیابی قرار دهیم.

    سالاریان با اشاره به اینکه ما پیش از تحویل غرفه‌های نمایشگاه قرآن به ناشران از آن‌ها تعهدنامه کتبی گرفتیم تا قرآن‌های بدون مجوز در غرفه‌ها عرضه نشود، خاطر نشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه گزارشی مبنی بر عرضه قرآن مغلوط در نمایشگاه قرآن نداشتیم که این اتفاق برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رخ داد.

    گفتنی است ، مسئولان سازمان دارالقرآن نیز این اتفاق را حرکتی تعاملی دانسته و از مسئولان وزارت ارشاد به دلیل منظم بودن بخش فروش کتاب نمایشگاه قرآن و توجه به کتاب‌های عرضه‌شده با ارسال نامه‌ای تقدیر کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت