برای ولین بار در کشور ؛

رونمایی از مجموعه نمایشگاهی"جواهرانه" در کرج

عصر نمایشگاه- حسن زمان وزیری گفت: مجموعه جواهرانه در ۱۶ بخش از منظر برون دینی و درون دینی موضوع حجاب و عفاف و همچنین شبهات و چالش های آن را مورد بررسی قرار می دهد.

رونمایی از مجموعه نمایشگاهی"جواهرانه" در کرج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از البرزبانو، حسن زمان وزیری از انتشار مجموعه نمایشگاهی جواهرانه از 21 تیرماه همزمان با فرارسیدن هفته حجاب و عفاف در سراسر کشور خبرداد و اظهار داشت: مجموعه حریم ریحانه اولین و تنها دایره المعارف در زمینه پوشش و عفاف است که پس انتشار حریم ریحانه 1 و 2، مجموعه جواهرانه در چاپ سوم وارد بازار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه این مجموعه شامل 46 پوستر پژوهشی به شکل اینفوگرافیک منتشر شده است افزود: مجموعه جواهرانه در 16 بخش از منظر برون دینی و درون دینی موضوع حجاب و عفاف و همچنین شبهات و چالش های آن را مورد بررسی قرار می دهد.

    زمان وزیری تصریح کرد: مجموعه نمایشگاهی جواهرانه به پشتوانه تجربه برگزاری بیش از 2500 نمایشگاه و همچنین فروش بیش از 170 هزار نسخه از کتاب و کتابچه های حریم ریحانه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت که در کنار پژوهش های تیم موسسه فرهنگی هنری کاربردی خیبر، کارشناسان و اساتید حوزه حجاب و عفاف نیز این مجموعه را مورد بازبینی قرار داده اند.

    وی با بیان اینکه شبهاتی جدیدتر همچون حجاب و عفاف در ادیان زرتشت، یهود، مسیح و اسلام مورد بررسی قرار گرفته است عنوان کرد: موضوع جدید بازگشت به عفاف در جهان، مدیریت علمی یک غریزه، پوشش و عفاف در اندیشه مشاهیر و در اشعار، حیازدایی استراتژیک، پوشش و عفاف در ایران از آغاز تا امروز از جمله مواردی است که در مجموعه جواهرانه به آن پرداخته می شود.

    مدیر موسسه فرهنگی هنری خیبر خاطر نشان کرد: بسیاری از مسائل مربوط به حوزه حجاب و عفاف همچون بررسی تاریخ برهنگی و تاریخ پوشیدگی، مقایسه جایگاه و کرامت زنان در دوران پهلوی دوم و پس از انقلاب، بررسی حجاب و عفاف از نظر علوم روانشناسی، بررسی مقایسه ای نتایج بی بند و باری جنسی در غرب، ارائه کاربردی و مستند چگونگی حیازدایی استراتژیک صهیونیسم جهانی و همچنین روند ضابطه مند شدن پوشش اجتماعی در جمهوری اسلامی ایرانن از جمله مواردی است که برای اولین بار در کشور توسط موسسه خیبر مورد پژوهش قرار گرفته است.

    وی در پایان گفت: ارائه محتوا بر اساس نیاز روز جامعه، دسته بندی دقیق و کاربردی و قابل فهم، استفاده از منابع اصلی و کاربرید، انتقال بهتر و کاربردی تر مطالب از جمله خصوصیاتی است مجموعه به شمار می رود.

    بر اساس این گزارش، مقام معظم رهبری در سال 92 در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب دقایقی را در غرفه انتشارات تلاوت آرامش گذراندند و ایشان ضمن تورق برخی آثار منتشر شده توجه خاصی به کتاب حریم ریحانه داشتند که به همراه مجموعه کامل محصولات موسسه به ایشان هدیه شد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت